در رقابت جهانی پوستر با موضوع مبارزه با فقر:
تنها یک ایرانی در فهرست منتخبین قرار گرفت


پوستر «ما قربانیان مصرف گرایی هستیم» اثر صالح زنگانه در رقابت جهانی پوستر با موضوع «مبارزه با فقر»، جزء بیست اثر شایسته تقدیر این مسابقه معرفی شد.

 اخبارچاپ: پوستر یک طراح ایرانی در رقابت جهانی پوستر با موضوع «مبارزه با فقر»، جزء بیست اثر شایسته تقدیر این مسابقه معرفی شد.
پوستر «ما قربانیان مصرف گرایی هستیم» اثر صالح زنگانه، تنها اثر ایرانی است؛ که در فهرست آثار شایسته تقدیر این مسابقه قرار دارد.

در بخشی از اعلامیه دبیرخانه این رقابت آمده است: مرحله انتخاب نهایی آثار رقابت طراحی «مبارزه با فقر»، (FightPoverty) انجام شد.
بدین وسیله، صمیمانه مراتب قدردانی خود را به بیش از 200 طراح که از نقاط مختلف جهان در این رقابت با عنوان ترویج و دفاع از حقوق بشر شرکت کرده بودند اعلام می‌داریم. آثار شما نمایانگر نقش قدرمند طراحی گرافیک و طراحی صنعتی در ایجاد جلب توجه به موضوعات جهانی بدون هیچگونه محدودیتی است.
این رقابت در دو بخش طراحی گرافیک و طراحی صنعتی و با تایید ایکوگرادا برگزار می‌شود. 10 اثر در هر بخش به عنوان فینالیست و 20 اثر نیز در هر بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.
هیات داوران بین المللی این رقابت که ترکیبی از طراحان گرافیک و طراحان صنعتی بودند: آرماندو میلانی (ایتالیا)، آندرا مگنانی (ایتالیا)، جیوانی دلوکیو (ایتالیا)، ریکو لاینز (برزیل)، سکی مافوندیکوا (زیمباوه)، ماکسیم لموین (فرانسه)، دیوید گراس (آلمان)، اورسولا تیشنر (آلمان)، میشله برند (انگلیس)، دونالد بیکمن (هلند)، ایسائو هوسو (ژاپن)، لوسی تنزاس (آمریکا) می باشند

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۱۶ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: