با سرمایه ای بالغ بر 60 میلیون پوند در چین
کارخانه جدید تتراپک با انرژی سبز کار می‌کند


تتراپک کارخانه‌ای برای برای مواد اولیه بسته‌بندی در هوهوت چین را با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیون پوند راه‌اندازی کرده است که گفته می‌شود کاملا با انرژی‌های تجدیدپذیر کار می‌کند. این شرکت همچنین می‌گوید امکانات ارائه شده در این سایت از پیشرفته‌ترین نوع ممکن است و سرمایه‌گذاری تتراپک در چین را به حدود دویست میلیون پوند می‌رساند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیکس، این کارخانه در هوهوت (مركز منطقه خودمختار مغولستان داخلی چین) جزو اولین کارخانه‌ها در کل چین است که از انرژی سبز برق استفاده می‌کند. کارخانه قرار است بر اساس محاسبات هر سال بیست میلیون کیلو ولت انرژی سبز استفاده کند که منجر به صرفه‌جویی شانزده هزار تن CO2 در هر سال خواهد شد. بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط تتراپک، این انرژی برق در وهله نخست از انرژی بادی تامین خواهد شد .
دنیس جانسون، از مدیران تتراپک می‌گوید: "این کارخانه جدید مثال دیگری از تاکید ما بر تولید بر اساس منابع کارآمد و تعهد ما بر حفظ محیط زیست است. ما با ارائه تسهیلات محیط زیستی در همه قسمت‌های کارمان، عقیده داریم که همچنان می‌توانیم منافع رقابتی را به مشتریانمان ارائه دهیم ."
افتتاح کارخانه جدید همزمان با تالیف گزارش محیط زیستی و اجتماعی 2009 تتراپک خواهد بود که در آن اهداف و خلاقیت‌های محیط زیستی و اجتماعی کارخانه با جزئیات شرح داده خواهد شد .
از آن‌جایی که تتراپک شریک گروه حافظان جوی است متعهد است که از سال 2005 تا سال 2010 ده درصد از تولید CO2 در دنیا بکاهد و به همین دلیل است که با وجود 32 درصد افزایش تولید از سال 2002 تاکنون میزان مصرف انرژی ثابتی داشته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ پنج شنبه ۸ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هشتم مردادکلیدها : تتراپک چین انرژی سبز


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: