فراخوان
مسابقه طراحی پوستر بازارچه خیریه نوروزی رعد


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد هر سال به مناسبت فرا رسیدن نوروز اقدام به برگزاری بازارچه خیریه نوروزی می‌نماید در همین راستا از هنرمندان دعوت می‌شود آثار خود را در فرصت پیش‌بینی شده ارائه نمایند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد هر سال به مناسبت فرا رسیدن نوروز اقدام به برگزاری بازارچه خیریه نوروزی نموده و درآمدهای حاصل از این فعالیت‌ را به امر آموزش و توان‌بخشی رایگان معلولان جسمی و حرکتی اختصاص می‌دهد.
بدین منظور از هنرمندان؛ طراحان و علاقه‌مندان هنر گرافیک دعوت به عمل می‌آورد طرح‌های مورد نظر خود را با هدف بیان مفاهیمی چون «بازارچه»، «نیکوکاری»، «نوروزی»، «دعوت عمومی کمک به معلولان جسمی – حرکتی» و ... در فرصت پیش‌بینی شده ارائه نمایند.
ضوابط عمومی طراحی پوستر:
- قطع پوستر A3
- عنوان پوستر: بازارچه خیریه نوروزی رعد
- زمان: 11 تا 13 اسفندماه سال جاری ساعت 10 الی 21
- مکان: شهرک غرب، فاز 2 خیابان هرمزان پیروزان جنوبی پلاک 74
- وب سایت: www.raad-charity.org
- متنی که باید روی پوستر درج شود: تمام درآمدهای حاصل از برگزاری بازارچه به نفع آموزش و توان‌بخشی توان‌یابان رعد هزینه خواهد شد.
شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال جاری به نشانی الکترونیکی graphic@raad-charity.orgارسال نمایند.
طرح‌های رسیده یک هفته پس از سپری شدن مهلت مقرر توسط مدیران بازار، روابط‌ عمومی و چند کارشناس بررسی و داوری خواهد شد.
جوایز این مسابقه به نفر اول، بلیط رفت و برگشت کیش و به 2 اثر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. چنانچه پوستر ارسال شده موافقت چاپ مسوولان رعد را بدست آورد طراح آن ضمن معرفی در مراسم اختتامیه بازار، جایزه ویژه این مراسم را دریافت خواهد نمود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۵ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: