در مجتمع آموزشی کیش مهر برگزار خواهد شد:
کارگاه آموزشی گرافیک و بازارپسندی محصولات


کارگاه آموزشی یک روزه گرافیک و بازارپسندی محصولات در مجتمع آموزشی کیش مهر با حضور دکتر امین اسداللهی 15 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبارچاپ: کارگاه آموزشی گرافیک و بازارپسندی محصولات در مجتمع آموزشی کیش مهر برگزار خواهد شد این کارگاه آموزشی 6 ساعت به طول می انجامد و مدرس آن دکتر امین اسداللهی است.
دکتر امین اسداللهی، دکترای مدیریت بازرگانی و تبلیغات و عضو گروه انجمن تحقیقات بازار اروپا (ESOMAR ) و عضو گروه انجمن تحقیقات بازار ایران IMRA است.
امین اسداللهی مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی بازار متعددی را برعهده داشته است و تاکنون ده‌ها عنوان مقاله در نشریات معتبر و علمی پژوهشی از وی به چاپ رسیده است.
این کارگاه آموزشی از ساعت 12 روز پانزدهم دی ماه سال جاری در محل جدید این مجتمع آموزشی آغاز می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه آموزشی تا 13 دی ماه سال جاری فرصت دارند به مجتمع آموزشی کیش مهر واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع طالقانی، پلاک 1585 مراجعه نمایند
مباحثی که در این کارگاه 6 ساعته به آنها پرداخته خواهد شد، عبارتند از:
«ایده‌های تبلیغاتی متمایزکننده»، «ارتباط روانشناسی تجاری با تصاویر»،«روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی»،«انتخاب رنگ متناسب با نوع صنعت و بازار»،«جایگاه رنگ در تبلیغات محیطی»،«تکنیک‌های طلایی در بسته‌بندی»،«بسته‌بندی‌های مدرن»،«بهتر دیده شدن در میان رقیبان»،«طراحی Logo از نگاه بازاریابی»،«علائم، نمادها، رنگها و اعداد در لوگو» و «تحلیل و بررسی Logo های معروف جهانی»

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۵ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: