با وجود کمک های دولت به اوج رسیده است
بحران در صنعت چاپ استرالیا


بر اساس گزارش رسمی دفتر آمار استرالیا (ABS) ، اقتصاد این كشور در سال 2009 با بحرانی همه گیر مواجه است.

به گزارش اخبار چاپ، بر اساس این گزارش اقتصاد استرالیا با یك دهم درصد ركود در سه ماهه اول سال 2009 تنها سه دهم درصد رشد داشته است و در این میان در سطح صنعتی و بخصوص صنعت چاپ با سه و چهار دهم درصد ركود و نسبت به زمان مشابه در سال پیش با ده و هشت دهم درصد ركود مواجه بوده است .
 
این فصل، چهارمین فصل متوالی ركود اقتصادی برای صنعت چاپ استرالیا است. به گفته مدیر صنایع ملی چاپ در امور دولتی و سیاستگذاری، این صنعت در حال حاضر اندكی رو به پیشرفت است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی جاری دقت و برنامه‌ریزی‌های دقیقی را طلب می‌كند، همچنین مهم است كه دست اندركاران چاپ با تمركز بر دوره‌های بحرانی پیشین برنامه‌ریزی را آغاز كنند و از تعدیل نیرو و كاهش سطح عملكرد به صورت افراطی دوری كنند تا از آسیب احتمالی در هنگام شكوفایی اقتصادی دوباره جلوگیری شود.
به گفته وی، به همین سبب است كه در ماه ژوئن كارگاه‌های اموزشی رایگان برای این صنعت برگزار گردید. این كارگاه‌ها كه با عنوان «شركت خود را در بحران اقتصادی جهان مدیریت كنید» برگزار شد مخصوص صنایع است و به شركت كنندگان كمك خواهد كرد در شرایط بحرانی كنونی مدیریت بهتری داشته باشند و از این بحران محكم‌تر و قوی‌تر بیرون بیایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۶ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم مردادکلیدها : بحران استرالیا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: