عبدالرحیم سیاهكارزاده اعلام کرد:
برگزاری جشنواره‌ فجر در 20 استان کشور


اخبارچاپ: به منظور تمركززدایی و استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها، جشنواره هنرهای تجسمی فجر امسال در تهران و 20 استان دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر: عبدالرحیم سیاهكارزاده، دبیر اجرایی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر اظهار داشت: به منظور تمركززدایی و استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها، جشنواره هنرهای تجسمی فجر امسال در تهران و 20 استان دیگر برگزار خواهد شد.
وی افزود: هر استان با توجه به فضاهای نمایشگاهی و ظرفیت‌هایی که دارد در برگزاری نمایشگاه آثار سومین دوره جشنواره تجسمی فجر، كه شامل نمایشگاه منتخب آثار دوسالانه‌ها و همچنین برگزاری ورك‌شاپ‌های مربوط به جشنواره است حضور خواهد داشت.
دبیر اجرایی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: قصد داشتیم امسال جشنواره را در 15 استان برگزار کنیم اما با توجه به استقبالی که از سوی استان‌ها برای شرکت در بخش نمایشگاهی جشنواره وجود داشت این تعداد افزایش یافته و 20 استان میزبان برگزاری جشنواره خواهند بود.
عبدالرحیم سیاهکارزاده تصریح کرد: نمایشگاه آثار سومین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با تهران در چهار استان دیگر برگزار می‌شود، همچنین 11 استان میزبان نمایشگاه منتخب آثار دوسالانه‌ها و دوره‌های قبل جشنواره هستند و پنج استان هم در برگزاری ورك‌شاپ‌ها سهیم خواهند بود.
نام استان‌های میزبان جشنواره و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
دومین دوره از برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در پنج استان كشور برگزار شده بود . امسال تعداد 15 استان به آن افزوده شده‌ است.
سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، عكاسی، خوشنویسی، سفال و سرامیك، كاریكاتور، پوستر و نگارگری، هنر خیالی‌نگاری و هنر جدید برگزار می‌شود و هنرمندان می‌توانند آثارشان را تا پایان آذرماه از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۰ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: