با حضور دانشجویان دانشگاه‌های هنر برگزار شد:
کارگاه یک روزه طراحی و عکاسی، “انسان – زیبایی”


کارگاه یک روزه طراحی و عکاسی «انسان، زیبایی» با حضور دانشجویان دانشگاه‌های هنر تهران در موضوعات تعزیه، پهلوانی، فضای شهری و دفاع مقدس چهارشنبه 17 آذر ماه سال جاری در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزاری شد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا: موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، کارگاه یک روزه طراحی و عکاسی «انسان، زیبایی» با همکاری دانشگاه‌های هنر، پردیس هنرهای زیبا، هنر و معماری، علم و فرهنگ و جمعی از دانشجویان هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و تبریز چهارشنبه 17 آذر ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد. در این کارگاه که با حضور اساتید دانشگاه «جواد نوبهار»، «داریوش حسینی»، «احمد خلیلی‌فرد» و «بامداد رضوانیان» و «نسرین رضوی هدایت»، با مدیریت برگزارکنندگان در 4 بخش اجرا شد. این کارگاه با هدف تعامل دانشجویان و همراهی با اساتید در خارج از فضای دانشگاهی و با حضور رشته‌های مختلف هنری برای رسیدن به اجرای هنرهای مابین رشته‌ای برگزار شده است. کارگاه «انسان، زیبایی» در 4 مجلس تعزیه، پهلوانی، دفاع مقدس و فضای شهری پردازش شده است که گروه‌ها به صورت دوره‌ای از فضا و مدلینگ این بخش‌ها استفاده می‌کنند. جریان برگزاری کارگاه با بازدید هنرستان‌های شهر همراه بود؛ که این خود باعث تعامل با نسل بعدی است.
این کارگاه با حضور بیش از 100 دانشجو از دانشگاه‌های هنر در موسسه فرهنگی هنری صبا برپا شد. در انتها آثار برگزیده کارگاه در اواخر دی ماه سال جاری در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۰ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: