مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌کند
کارگاه طراحی انسان- زیبایی


اخبارچاپ: اولین کارگاه طراحی (انسان- زیبایی) با مشارکت 4 دانشگاه هنری تهران در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر: اولین کارگاه طراحی (انسان- زیبایی) با مشارکت 4 دانشگاه هنری تهران در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.
اولین کارگاه طراحی (انسان- زیبایی) توسط موسسه فرهنگی هنری صبا و با مشارکت و هماهنگی دانشگاه‌های پردیس هنرهای زیبا (تهران)، سوره، هنر، علم و فرهنگ و همکاری هنرستان هنرهای زیبا روز چهارشنبه 17 آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 19 برگزار خواهد شد. در این کارگاه از هر دانشگاه 20 نفر انتخاب شده و در مجموع 80 دانشجو با همراهی اساتید تعیین شده، آقایان «احمد خلیلی‌فرد» از دانشگاه سوره، «داریوش حسینی» از پردیس هنرهای زیبا، «بامداد رضوانیان» از دانشگاه علم و فرهنگ و «جواد نوبهار» از دانشگاه هنر حضور خواهند یافت. همچنین هر دانشگاه گروه عکاسی ویژه‌ای را جهت تهیه گزارش هنری در کنار متقاضیان کارگاه اعزام خواهد کرد.
این کارگاه به عنوان اولین گام در این عرصه ویژگیهای منحصر به فردی را داراست، از جمله:1.فصل بندی این کارگاه که شامل چهار وضعیت نمایش گونه، تعزیه و نمایش‌های آئینی، حماسه‌های پهلوانی، دفاع مقدس و فضای شهری)است. 2.استفاده از متریال مشترک برای همه دانشجویان که امکان مقایسه و داوری حرفه‌ای‌تری را فراهم سازد و تعدد و تنوع تکنیک‌ها روند قضاوت و سنجش را دشوار نکند. 3.آزادی کامل دانشجویان در طراحی و عدم تقید به هیچ چارچوب و الگوی تعیین شده که امکان وسیعی جهت بروز خلاقیت‌ها نگره‌ها و دریافت‌ها را فراهم می‌سازد.
موسسه فرهنگی هنری صبا آثار برگزیده این کارگاه را پس از پایان آن بر اساس داوری و انتخاب استادان و کارشناسان در قالب نمایشگاهی به معرض دید عموم خواهد گذاشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: