نگارخانه فریاد شهر کرمان میزبان آثار هنرمندان بین‌المللی
دومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر گرافیک و هنرهای دیجیتال


اخبارچاپ: دومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوترگرافیک و هنرهای دیجیتال به همت امید یعقوبی و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در نگارخانه فریاد شهر کرمان افتتاح شد.

اخبارچاپ: کانون‌های هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با همکاری دفترفرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی دومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوترگرافیک و هنرهای دیجیتال را برگزار می‌کنند.
این نمایشگاه با تلاش «امید یعقوبی» جمع آوری گردیده است و شامل 40 اثر در بخش‌های نقاشی دیجیتال، طراحی شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن، مدل سازی و طراحی 3بعدی و فضا‌سازی شهری از هنرمندانی همچون «سعید جلابی»، «نگاه مجلسی»، «ایمان کیمیایی»، «فواد قادری»، «سحر رضوی»، «مژگان میرزایی»، «اکرم کسراوی»، «محمدیزدی راد»، «فریدون بروجی»، «زهرا جوادی»، «کریستفر پرنیان»، «حسین سلیمانی»، «حدیث کوردانی»، «میلاد کمبری» و هنرمندان کشورهای لهستان، چین، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سویس، پرتقال، آلمان، انگلستان و هندوستان می‌باشد که از تاریخ 14 لغایت 19 آذر ماه سال جاری در نگارخانه فریاد شهر کرمان برگزار می‌گردد.
شایان ذکر است اولین نمایشگاه تخصصی هنرهای دیجیتال و گرافیک رایانه‌ای نیز به همت و هزینه شخصی امید یعقوبی از فعالان و دانش آموختگان این رشته برگزار شد. این نمایشگاه 4 روزه که آبان ماه سال گذشته در نگارخانه آئینه فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد. میزبان بیش از 80 اثر در زمینه‌های انیمیشن کامپیوتری، تصویرسازی و نقاشی دیجیتال، مدلسازی و شبیه سازی سه بعدی و ... از 20 هنرمند مطرح داخلی و خارجی بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۵ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: