وزیر صنایع و معادن در شهرستان خوانسار :
بزرگ‌ترین مجتمع چاپ خاورمیانه زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم خواهد کرد


كلنگ احداث بزرگ‌ترین مجتمع چاپ خاورمیانه با حضور وزیر صنایع و معادن در شهرستان خوانسار به زمین زده شد.

اخبار چاپ :كلنگ احداث بزرگ‌ترین مجتمع چاپ صنعتی خاورمیانه با حضور علی‌اكبر محرابیان وزیر صنایع و معادن و مسئولان سازمان صنایع و معادن استان اصفهان و شهرستان خوانسار به زمین زده شد. این مجتمع صنعتی در زمینی به وسعت 40 هزار متر‌مربع احداث می‌شود كه با سرمایه‌گذاری كامل بخش خصوصی تا پایان سال آینده راه‌اندازی می‌شود
بر اساس این گزارش میزان سرمایه‌گذاری در این طرح صنعتی یك‌هزار و 300 میلیارد ریال خواهد بود و زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم خواهد آورد. این طرح صنعتی كه در شهرك صنعتی خوانسار اصفهان احداث می‌شود، ظرفیت تولید سالانه 90 میلیون جلد را خواهد داشت. از مجموع ظرفیت سالانه این چاپخانه، 23 میلیون جلد كتاب و 67 میلیون نسخه مجلات و نشریات به چاپ خواهد رسید.
شایان ذکر است بزرگترین مجتمع چاپ صنعتی خاورمیانه در زمینی به وسعت 40 هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری کامل بخش خصوصی احداث می‌شود و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
این طرح صنعتی که در شهرک صنعتی خوانسار اصفهان احداث خواهد شد، سالانه 90 میلیون جلد و نسخه کتاب و نشریه به چاپ می‌رساند و میزان سرمایه‌گذاری در آن نیز 130 میلیارد تومان بوده است.
پس از اجرای بزرگترین مجتمع چاپ صنعتی خاورمیانه در شهرستان خوانسار، زمینه اشتغال 400 نفر فراهم خواهد آمد.
 
از مجموع ظرفیت 90 میلیون جلدی این مجتمع چاپ، 23 میلیون جلد به چاپ کتاب و 67 میلیون جلد نیز به چاپ مجلات و نشریات اختصاص خواهد یافت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۷ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: