ادعایی تازه:
شركت سیتی زن چاپ باركد را ساده می‌كند


جدیدترین نسل پرینترهای شركت سیتی زن یوروپ، چاپ نمایه‌های اطلاعاتی محصول موسوم به GS1 و EAN را به صورتی ساده و سریع امكان‌پذیر می‌سازد .

 به گزارش اخبار چاپ،شركت سیتی زن سیستمز ادعا می‌كند كه باركدهای اطلاعاتی GS1 می‌تواند همانند باركدهایEAN و UPC   كه در حال حاضر روی هر محصولی كه در فروشگاه‌ها و سوپرماركت‌ها فروخته می‌شوند، به یك استاندارد جهانی تبدیل شود .
باركدهای اطلاعاتی اطلاعات بیشتری نسبت به اطلاعات مرسوم در باركدهای فروش كنونی را در فضایی به همان اندازه نشان می‌دهند .
علاوه بر این باركدهای اطلاعاتی GS1 می‌تواند در اندازه‌های كوچكتر نیز چاپ شود، بنابراین می‌تواند بر روی محصولات كوچك‌تر و نامعمول نظیر میوه‌های تكی، محصولات دارویی، محصولات الكتریكی كوچك و محصولات دیگری كه باركدهای كنونی برایشان خیلی بزرگ است نیز چسبانده شود .
باركدهای اطلاعاتی GS1 هم مانند كدهای استاندارد محصول می‌توانداطلاعات متنوعی نظیر تاریخ انقضا، شماره سریال، قیمت، ارزش مالی، اندازه و وزن را نشان دهدو همان‌گونه كه سیتی زن اشاره می‌كند این اطلاعات باعث شناخت گسترده جزئیات محصول در سیستم‌های شناسایی می‌شود و در نتیجه ردیابی آن، صدور مجوزهای لازم برای آن و ضمانت كیفیت آن اسان‌تر خواهد بود و از ضمنا از پردازش‌های دستی نیز اجتناب می‌گردد .
پرینترهای CLP-631 و CL-S703 سیتی زن با توانایی چاپ هر دو نوع این باركدها این امكان را به مشتریان می‌دهد كه به صورت تدریجی یك نوع باركد را به دیگری تبدیل كنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۳ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم مردادکلیدها : GS1 UPC


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: