ابتکار جالب شرکت hp:
عکس یادگاری با بازی های رایانه ای


شرکت hp در اقدامی ابتکاری دستگاهی ساخته است که کاربران کنسول های بازی سونی می توانند به وسیله آن از صحنه های جذاب بازی خود عکس بگیرند و آن را چاپ کنند.

  به گزارش اخبار چاپ،این تکنولوژی  به بازیکنان امکان تماشا، خلق و چاپ شخصیت‌های کلاسیک، تصاویر و صحنه هایی از دنیای خیالی بازی­های SOE (بازی­های آنلاین سونی: Sony Online Entertainment) را ارائه می­ کند. این خدمات در حین بازی آنلاین در دسترس است و قرار است با رونمایی بازی ,Free realm's  EverQuest II آغاز به کارکند. بازیکنان از طریق ایستگاه پرداخت درون بازی در سیستم تجاری بازی‌های سونی به محل فروشگاه می­روند و از لیستی از تصاویر، تصویر مورد نظر خود را با سایز دلخواه انتخاب می­ کنند. بقیه مراحل بدون بسته شدن بازی و یا خروج از مرحله ای که در آن هستند انجام می ­شود.
اوهیت سوزا، یکی از مدیران پروژه مذکور می­گوید: «این یک فرصت عالی برای بازیکنان SOE  است که در زمانی که در شبکه نیستند هم از دنیای خیالی که دوست دارند و از بازی‌هایشان یادگاری­ های شخصی و با سلیقه خودشان داشته باشند. ما عقیده داریم این برنامه در نوع خود اولین در بخش بازی­های MMO است و نشان‌گر حوزه وسیعی از امکاناتی است که می­ تواند برای خدمات چاپ براساس تقاضا در دسترس باشد.»
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۳ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم مردادکلیدها : hp mmo


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: