در سکوت خبری و بدون حضور خبرنگاران
انتخاب هیات مدیره شرکت سهامی تهران اسکانر برگزار شد


اخبار چاپ: عصر روز دوشنبه 24 آبان ماه سال جاری، دفتر شرکت سهامی تهران اسکانر میزبان تعداد کثیری از سهامداران خود بود

اخبار چاپ: عصر روز دوشنبه 24 آبان ماه سال جاری، دفتر شرکت سهامی تهران اسکانر میزبان تعداد کثیری از سهامداران خود بود. بیش از 85 درصد از سهامداران تهران اسکانر که مالکان 1772 سهم از مجموع 2000 سهم این شرکت بودند، در اولین نوبت مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی تهران اسکانر حضور داشتند.
پیشتر و در اواسط خردادماه سال جاری، غلامرضا امیرزاده ایرانی طی گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ از برگزاری این مجمع در میانه پاییز امسال خبر داده و وعده کرده بود، مجمع عمومی سال جاری یکی از پرشورترین مجامع تهران اسکانر طی ادوار اخیر باشد. هرچند هیچ‌یک از خبرنگاران رسانه‌های تخصصی و عمومی، از برگزاری این مجمع مطلع نشدند، لیکن شواهد و قرائن حکایت می‌کنند که امیرزاده ایرانی به وعده خود جامه عمل پوشانده و موفق شده است برای نخستین بار در نوبت اول دعوت از سهامداران، 85 درصد آنان را در جلسه‌ای مشترک گردهم آورد و از این طریق بتوانند تصمیمات مهمی را اخذ نمایند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجمع امسال، برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسین جدید بود. رأی‌گیری از 1772 صاحب رأی تجربه‌ای نو برای برگزارکنندگان انتخابات تهران اسکانر محسوب می‌شد. چرا که در تاریخ مجامع عمومی تهران اسکانر، هرگز این تعداد از سهامداران حضور نیافته بودند. به هر روی، سهامداران شرکت سهامی تهران اسکانر اعضاء و بازرسین هیات مدیره این شرکت سهامی را برای مدت سه سال آینده انتخاب نمودند.
براساس آراء مأخوذه آقایان:
ـ غلامرضا شجاع با کسب 1576 رأی،
ـ احمد قرنلی با کسب 1446 رأی،
ـ محمد جزء خدابنده با کسب 1334 رأی،
ـ سپانوس سلیمانی با کسب 1312 رأی و
ـ ایوب نظری با کسب 644 رأی به ترکیب هیات مدیره راه یافتند. آقایان حاج حسنی و مهدی اسبقی نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم، انتخاب شدند. حسین هزار هم با کسب 1330 رأی به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد و براساس نظر اعضای مجمع عمومی میرزا حسینی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.
گفتنی است مدت زمان مسئولیت اعضای منتخب، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران سه سال شمسی بوده و این ترکیب می‌تواند در این مدت نسبت به انجام امور محوله اقدامات لازم را به انجام برساند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۳۰ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: