در سومین همایش دانش‌آموختگان صنعت چاپ :
از مهندس قاسمی افشار تقدیر می‌شود


سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ روز دوشنبه اول آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد

اخبار چاپ:سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ روز دوشنبه اول آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ ایران با هدف ارج نهادن به آموزش، یادآوری و تبیین میزان اهمیت و جایگاه آموزش و تقدیر از دانش‌آموختگان و فعالان این عرصه برگزار می‌شود.
به گزارش اخبار چاپ، سومین همایش تجلیل از دانش‌آموختگان صنعت چاپ روز دوشنبه اول آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. این برنامه که به همت انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار می‌شود.جمعی از مسئولین وزارت ارشاد و روسای اتحادیه‌ها و مدیران انجمن‌ها و تشکل‌های صنعت چاپ در این سمینار حضور خواهند داشت.
در این مراسم که سومین دوره خود را سپری می کند بنا دارد تا از مهندس محمدحسین قاسمی افشار، مؤلف کتاب‌های آموزشی صنعت چاپ در وزارت آموزش و پرورش تقدیر نماید

گفتنی است این همایش به تاریخ یکم آذر ماه سال جاری، همزمان با میلاد مسعود دهمین پیشوای شیعیان جهان امام علی‌النقی (ع) در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد. طبق اعلام مسئولین انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ورود به این همایش برای کلیه علاقه‌مندان و بخصوص فعالان امر آموزش آزاد بوده و بدین وسیله از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۵ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: