مجمع سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار شد:
تلاش انجمن برای اتحادیه شدن


اخبارچاپ: جلسه مجمع عمومی سالانه صنفی طراحان گرافیک ایران با تاخیری یک ساعته و حضور 270 نفر از اعضاء به رسمیت شناخته شد و کار خود را آغاز نمود.

اخبارچاپ: مجمع عمومی سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با تاخیر یک ساعته در سالن بتهون خانه ی هنرمندان تشکیل شد. در ابتدا بهرام کلهرنیا ضمن پوزش از تاخیر در شروع مجمع اعلام کرد: 270 نفر از اعضاء در جلسه حضور دارند و طبق اساسنامه انجمن جلسه با همین تعداد از اعضاء جلسه به رسمیت شناخته می شود.
در ادامه با رای اکثریت اعضاء آقایان رشیدی و قالیچی ها به عنوان رئیس و منشی جلسه و مینو واثقی نایب رئیس انتخاب شدند.
فرشید مثقالی رئیس هیات مدیره، گزارش عملکرد انجمن را به مجمع ارائه، و فعالیت های انجمن را در چند بخش برای اعضاء شرح داد.
رئیس هیات مدیره از راه اندازی و تکمیل سایت انجمن گفت و افزود: به زودی بانک اطلاعاتی شامل چاپخانه داران، لیتوگرافان، صحافان و کاغذ فروشان در سایت درج خواهد شد تا اعضاء بتوانند به راحتی با این افراد و خدماتی که ارائه می دهند تماس گرفته و سرویس مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
وی از تلاش  شبانه روزی در طی شش ماه به منظور برگزاری نمایشگاه سرو نقره ای خبر داد و خاطرنشان کرد:  نمایشگاه سرو نقره ای یک واقعه مهم برای انجمن و اعضاء آن محسوب می شود زیرا نمایشگاهی در نوع خود گسترده و مستقل می باشد به همین منظورتمامی فعالیت ها از تمامی جهات چه از نظر مالی و چه اجرایی بر عهده انجمن صنفی طراحان گرافیک بوده است..
فرشید مثقالی از تلاش های انجمن برای تبدیل شدن به اتحادیه گرافیک خبر داد و گفت: انجمن در نظر دارد تا انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران را به اتحادیه تبدیل نماید. تا بتواند امکانات و خدمات بیشتری برای اعضاء خود فراهم نماید.
در ادامه جلسه ساعد مشکی دبیر مالی انجمن، گزارش عملکرد مالی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران را برای اعضاء قرائت کرد و بهروز متین صفت بازرس انجمن نیز این گزارش را تایید نمود.
رشیدی رئیس مجمع دو نکته را در جهت افزایش قدرت عملکرد انجمن برای رای گیری در مجمع بازگو نموده و اظهار داشت: نکته اول، مجمع به هیئت مدیره اختیار می دهد تااز طریق قراردهای استخدامی فعالیت نماید. نکته دوم، اخراج اعضایی است که بیش از 4 سال حق عضویت خود را نپرداخته اند.
 بعد از بیان این دو نکته از طرف رشیدی رئیس مجمع ، مخالفین و موافقینی درصد حذف و یا بقای طرح ها شدند که در پایان با توضیحات فرشید مثقالی و بهرام کلهرنیا طرح ها به رای گیری گذاشته شد و به تایید اعضاء حاضر در مجمع رسید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۷ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: