گفتگو با مجید فروغی مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی
نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان برگزار می شود


اخبارچاپ: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان به صورت بین‌المللی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مجید فروغی مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان به صورت بین‌المللی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی تصریح کرد: تاکنون دو جلسه مشترک با مسئولین برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان در استان اصفهان انجام شده است. براساس این مذاکرات مقرر شد فراخوان جشنواره در هفته آتی منتشر شود.
وی افزود: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان در دو بخش ملی و بین المللی و در سه رده سنی 6 تا 9 سال، 9 تا 12 سال و 12 تا 16سال برگزار می‌شود. آثار ارسالی در رشته های نقاشی، مجسمه سازی، گرافیک، کاریکاتور، تصویرسازی و کلاژ به رقابت خواهند پرداخت.
مجید فروغی خاطرنشان کرد: پیش از این استان همدان کاندید برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان بود؛ لیکن به دلیل برگزاری دو جشنواره فیلم و تئاتر کودک و نوجوان اعلام انصراف نمود. به همین علت از میان استان‌های متقاضی، استان اصفهان برای برگزاری این رویداد انتخاب شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۹ آبان


farzane bakhshi

با سلام برای شرکت در این جشنواره جه شرایطی لازم است ایا تهیه ی بلیط لازم است





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: