امیر عبدالحسینی دبیر هنری سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی خبر داد:
امكان ارسال اینترنتی آثار از اول آذرماه


اخبارچاپ: به منظور تسریع و تسهیل در ارسال آثار هنرمندان كشورمان و سهولت ارسال آثار هنرمندان دیگر كشورها امكان ارسال اینترنتی آثار از طریق سایت از اول آذرماه سال جاری فراهم خواهد شد.

اخبارچاپ به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر: امیر عبدالحسینی؛ دبیر هنری جشنواره اظهار داشت: به منظور تسریع و تسهیل در ارسال آثار هنرمندان كشورمان و سهولت ارسال آثار هنرمندان دیگر كشورها امكان ارسال اینترنتی آثار از طریق سایت از اول آذرماه سال جاری فراهم خواهد شد. آدرس سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نشانی www.ivafestival.ir. است.
امیر عبدالحسینی تصریح کرد: هنرمندان و علاقه مندان می توانند برای شركت در جشنواره از طریق سایت ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. البته آثار به صورت غیر اینترنتی نیز می تواند ارسال شود اما برای تسهیل و تسریع در ارسال آثار و انجام امور از سوی ستاد جشنواره رویكرد اصلی شیوه اینترنتی است.
دبیر هنری سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر خاطرنشان کرد: این شیوه همچنین می تواند كار ارزیابی و داوری آثار را نیز تسهیل كند و انتخاب اولیه آثار در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری و سفال و سرامیك نیز می تواند از روی تصاویر ارسالی انجام شود.
سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، پوستر، سفال و سرامیك، نگارگری، خوشنویسی، عكاسی و كاریكاتور، هنر خیالی نگاری و هنر جدید با موضوع آزاد برگزار می شود. همایش علمی و نشست های تخصصی از دیگر برنامه های جشنواره است و مهلت ارسال تصاویر آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذرماه سال جاری می باشد.
سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 12 بهمن ماه تا 12 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۹ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: