در مرکز فرهنگی چند منظوره، شهر کرینز کشور سوئیس برگزار می شود:
نمایشگاه پوسترهای زدپل(Südpol)


۴۲ پوستر ارائه شده برای دو فصل اول نمایشگاه پوسترهای زدپل(Südpol) توسط هنرمند و طراح سرشناس سوئیسی، «اریک برچبول» گردآوری و سازماندهی شده است.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از سایت رنگ مگزین: نمایشگاه پوسترهای زدپل(Südpol) توسط هنرمند و طراح سرشناس سوئیسی، «اریک برچبول»، - که خود ایده و انگیزه آن را در میان طراحان جوان این منطقه ارائه و پرورش داده است - گردآوری و سازماندهی شده است. با وجود آنکه طراحان در طراحی پوسترها از آزادی زیادی برخوردار بودند؛ اما تمامی آثار در یک قطع (cm۳۰× ۴۲) و به یک روش (ریسوگراف) به چاپ رسیده اند.
۴۲ پوستر ارائه شده برای دو فصل اول نمایشگاه به نمایش در آمده و همچنین بصورت کاتالوگی در اندازه اصلی آثار چاپ و منتشر شده است.
زدپل(Südpol) یک مرکز فرهنگی چند منظوره در شهر کرینز کشور سوئیس و در نزدیکی شهر لوسرن است. این بنیاد فرهنگی که شامل بخش های مختلفی از قبیل آمفی تئاتر، سالن ارکستر، آکادمی موسیقی، رستوران و مرکز خرید می باشد، سالن ها و امکانات خود را در اختیار برگزارکنندگان برنامه های فرهنگی و هنری چون کنسرت ها و نمایش های تئاتر و اجرای رقص، شعرخوانی و ادبیات و هنرهای دیجیتال قرار می دهد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۸ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: