گفتگو با تهمتن امینیان نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران:
هم زمانی دو رویداد مهم


سیزدهمین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران همزمان با افتتاح نمایشگاه سرو نقره ای برگزار خواهد شد.

تهمتن امینیان نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و دبیر نمایشگاه سرو نقره ای در گفتگو با اخبارچاب اظهار داشت: سیزدهمین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران همزمان با افتتاح نمایشگاه سرو نقره ای برگزار خواهد شد.
نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تصریح کرد: به دلیل آنکه در این مجمع انتخابات نخواهیم داشت و هدف تنها مطلع کردن اعضا از روند امور و ارائه برخی گزارشات است؛ مجمع را هم زمان با افتتاح نمایشگاه سالانه سرو نقره ای برگزار خواهیم کرد. مجمع در ساعت 17:30 روز 16 آبان ماه آغاز به کار می نمایدکرد و پس از آن، نمایشگاه سرو نقره ای با حضور اعضاء انجمن افتتاح خواهد شد.
دبیر نمایشگاه سرو نقره ای بیان کرد: در نمایشگاه سرو نقره ای آثاری به نمایش درخواهند آمد که در 9 بخش جمع آوری شده است و 16 آبان ماه سال جاری افتتاح خواهد شد. وی افزود: برنامه های زیادی برای بخش جانبی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. 17 آبان ماه سال جاری «جنز مولر» هنرمند آلمانی ضمن ارائه آثارش در خانه هنرمندان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. از دیگر برنامه های جنبی این دوسالانه که 18 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، سخنرانی نژده هوانسیان است. هوانسیان در این سخنرانی به موضوع «دیزاین یا طراحی ؟ مسئله این است» در خانه هنرمندان خواهد پرداخت. نمایش فیلم معرفی طراحان گرافیک برجسته جهان نیز برنامه ی دیگری است که در این روز اجرا خواهد شد؛ بیستم آبان ماه سال جاری مسعود سپهر در خانه هنرمندان به ایراد سخنرانی با موضوعیت (چی؟ کجا؟ چطور؟ گفتاری در مورد نشانه های شهری) خواهد پرداخت. در روز بیست و یکم آبان ماه نیز گرافکس 2010 (برگزیده ای از آثار انجمن طراحان گرافیک کانادا) در موزه امام علی افتتاح خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه سرو نقره ای در 25 آبان ماه به اتمام خواهد رسید لیکن مراسم اختتامیه و اهدا جوایز آن برخلاف معمول نمایشگاه ها در 23 آبان ماه برگزار خواهد شد. هدف از این اقدام بررسی و بازدید مجدد علاقمندان و بازدید کنندگان از آثاری است که جوایز برتر را به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران 875 عضو دارد. و سیزدهمین دوره مجمع این انجمن در 16 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۸ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: