به درخواست و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار می شود:
سالن خلیج فارس میزبان پوسترهای YAKU


نمایشگاه پوسترهای YAKU به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان تهران در سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

 اخبارچاپ: نمایشگاه پوسترهای YAKU در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه که پیش‌تر در نگارخانه لاله برگزار شده بود، به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب ایران به نمایش گذاشته شد.
گروه انار در نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب ایران، به درخواست و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران آثار چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پرو ( پوستر آب)، در جهت رساندن پیام این پوسترها و تاثیرگذاری آنها بر بافت هدف، در سالن خلیج فارس به نمایش گذاشته است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پرو ( پوستر آب) توسط گروه طراحان گرافیک انار و با همکاری رافائل ویوانکو، ایرج میرزاعلیخانی و دانشگاه لایولا پرو برگزار می‌شود.
آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه متشکل از ۵۰ اثر منتخب داوری شده، شامل پوسترهایی از طراحان ایران کشورهای آمریکا، ایتالیا، بلغارستان، بوسنی و هرزگوین، بولیوی، پرو، ترکیه، چین، لهستان، سوئد و یونان خواهد بود.
موضوع چهارمین نمایشگاه بین المللی پوستر پیرامون موضوع آب و معضلاتی است که زمین و متعاقب آن بشر، در آینده نه چندان دور با آن مواجه خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۶ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: