عدم حمایت رسانه ها از فراخوان مسابقه نشانه ی موزه دفاع مقدس
انتظار چنین استقبالی را نداشتیم


عدم حمایت بعضی از رسانه ها در بخش درج فراخوان باعث شد تا برای تمدید این مسابقه تنها از طریق سایت مسابقه اقدام نماییم؛انتظار چنین استقبالی را نداشتیم.

متن خبر: امیر للهی مسئول برگزاری مسابقه طراحی نشانه ی موزه دفاع مقدس در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: تماس های بی شمار علاقمندان به شرکت در مسابقه طراحی نشانه موزه دفاع مقدس مبنی بر تمدید زمان ارسال آثار عاملی شد تا مسئولین دبیرخانه این مسابقه فرصت ارسال آثار را تا 10 آبان ماه سال جاری تمدید نمایند.
مسئول برگزاری مسابقه طراحی نشانه ی موزه دفاع مقدس تصریح کرد: انتظار چنین استقبالی را نداشتیم. تاکنون بیش از صد اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است لیکن به دلیل کم لطفی شرکت کنندگان و عدم مطالعه دقیق فراخوان، روش های ارسال اثر رعایت نشده و پراکندگی روش های ارسال آثار، شمارش آنها را با مشکل روبرو کرده است. این در حالی است که این اطلاعات در سایت به راحتی و به وضوح قابل دسترسی است.
وی افزود: عدم حمایت بعضی از رسانه ها در بخش درج فراخوان باعث شد تا برای تمدید این مسابقه تنها از طریق سایت مسابقه اقدام نماییم و در چند نقطه از شهر از پوستر استفاده کنیم.
امیر للهی خاطرنشان کرد: هیات داورن این مسابقه متشکل از 9 استاد برجسته گرافیک کشور است؛ که بلافاصله بعد از پایان مهلت مقرر کار خود را آغاز خواهند کرد و نتایج در یک ماه آینده اعلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۴ آبان


محمد

سلام چرا خبری پیرامون نتایج مسابقه یا اسامی داوران یا نهایتا اسامی برندگان منتشر نمیشه؟ اگه قراره خبرش برسه کی میرسه؟ با تشکر
mehrdad

با سلام تا امروز یکماه و نیم از اخرین مهلت ارسال اثار می گذره چرا خبری از اعلام نتایج نیست ؟
mehrdad

با سلام تا امروز یکماه و نیم از اخرین مهلت ارسال اثار می گذره چرا خبری از اعلام نتایج نیست ؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: