آی گرافیک گزارش داد:
جایزه "غرور در چاپ" بازار را متحول کرد


دو شركتی كه امسال از لذت بردن جایزه "غرور در چاپ" (Pride in Print ) برخوردار شده‌اند، می‌گویند شركت كردن در این جشنواره وجهه آن‌ها را ارتقا بخشیده و برایشان بهره‌های تجاری نیز در بر داشته است.

دو شركتی كه امسال از لذت بردن جایزه "غرور در چاپ" (Pride in Print )  برخوردار شده‌اند، می‌گویند شركت كردن در این جشنواره وجهه آن‌ها را ارتقا بخشیده و برایشان بهره‌های تجاری نیز در بر داشته است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیکس،شركت بسته‌بندی Amcor Cartons  جایزه برترین فینالیست را به خود اختصاص داد و پای دیگر این فینال یعنی شركت طراحی  Martini Design نیز دو مدال طلا و ستایش جشنواره "غرور در چاپ" را از آن خود كرد.

Jacqui Wilde، یكی از مدیران شركت طراحی Martini Design در ولینگتون عقیده دارد این جایزه به طرز چشم‌گیری وجهه شركتش را در صنعت و جوامع بزرگ‌تر تجاری بالا برده است. او می‌گوید: "این جایزه حتی اعتبار ما را نزد مشتریانمان، تولیدكنندگان و رقیبان بالا برده است و برای ما راهی به سوی شهرت جهانی با استفاده از جوایز معتبر را گشوده است."

Nigel Harrison  یكی از مدیران بسته‌بندی Amcor می‌گوید: بردن مدال‌های طلا  در "غرور در چاپ" برای پیشبرد برنامه تعالی كاربردی كلی در داخل شركت بسیار موثر بوده است و به ما هدفی روشن داده است كه اپراتورهایمان برای رسیدن به آن تلاش كنند."

او همچنین اضافه می‌كند: "موفقیت در "غرور در چاپ" به ما كمك می‌كند ارتباط نزدیك‌تری با مشتریان داشته باشیم و به طور كلی حامل پیامی برای خریداران بسته‌بندی و چاپ خواهد بود ... در مورد ارتقا وجهه شركت نیز باید گفت كه این جایزه مسلما دستاورد مثبتی است. در حوزه بسته‌بندی من عقیده دارم كه مشتریانمان می‌دانند ما پیشتازان این صنعتیم و این مساله آن‌ها را باز هم مطمئن می‌كند كه بهترین محصولات را می‌خرند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم تيرکلیدها : Martini Design Amcor Cartons غرور در چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: