100 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافت:
منتخبین داوری نهایی پنجمین دوره نسل نو معرفی شدند


داوری و سنجش نهایی پنجمین دوره منتخب نسل نو به پایان رسید و 100 اثر از 50 هنرمند جوان به نمایشگاه راه یافت.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از دبیرخانه سالانه منتخب نسل نو: داوری و سنجش نهایی پنجمین دوره منتخب نسل نو به پایان رسید و 100 اثر از 50 هنرمند جوان به نمایشگاه راه یافت.
به اعتقاد کارشناسان و داوران این سالانه، ارتقاء سطح کیفی آثار رقابتی از یک سو، رشد فراگیر زبان نقاشانه را نشان می دهد؛ و از جانب دیگر آینده روشنی از هنر معاصر را به معرض نمایش می گذارد. اما نمی شود نادیده گرفت که هم سویی نگاه ها و مشابهت های فراوان میان آثار نسل نو در عین همگنی و هم آوایی هشداری برای آینده است. هیات داوران در این دوره کوشید تا تجربیات درون آتلیه ای و کاوش های ذهنی هنرمند را در نظر بگیرد و آثار را نه بر اساس ساز و کار بصری که مبتنی بر جستجوهای فرد ارزیابی نماید. ماحصل این مجموعه برآیندی است از کوشش های پراکنده ای که مسیر هنر فردا را تعیین خواهد کرد.
هیات داوران این دوره متشکل از آقایان نصر، حقیقت شناس و محب علی بود که اسامی پنجاه هنرمند منتخب این سالانه را در اختیار دبیرخانه نسل نو قرار دادند. اسامی منتخبین بدون تقدم و تاخر به شرح ذیل می باشد .
«مونا سادات حمزه زاده»، «مرجان آقامیری»، «سعید احمدزاده»، «مریم کیان»، «طاهر پور حیدری»، «مونا امامی»، «شیوا صادق اسدی»، «نسیم پیرهادی»، «محمد کیوان»، «مجید صابری»، «محمد حسین فتح اله یی»، «محمود آزادنیا»، «محمود حق ویردیلو»، «الناز جوانی»، «ایاز طهوری»، «مهرنازتنباکوساز»، «مرجان جبین پیشه»، «نفیسه عطاران» ،«سپیده زهراولایی»، «سپیده مرادیان»، «رضا پور زرین»، «پندار ناصرشریف»، «ندا مرادی»، «فاطمه ساویز»، «سعیده ضرابی»،«سبا سلیمانی»، «سروناز ذولفقار»، «مهرداد پورنظرعلی»، «مهسا کریمی»، «مهری ندریان»، «محمد مساوات»، «آلیشیا مرصعی»، «کسری صالحی»، «جانان نوذری»، «رسول اکبرلو»، «لاله مقیمی»، «علی گلستانه»، «محمد طباطبایی»، «زهرا نوری زتور»، «نگار جهان بخش»، «مهرداد ابوترابی»، «فرشید خدایارزاده»، «ندا شادمان»، «مژده توحیدی»، «شیلان ابراهیمی»، «سهیل حسین خانی»، «مریم اشکانیان»، «سیما خلیلی»، «وحید جعفرنژاد» و «حبیب اله فرج آبادی» شایان ذکر است اسامی برگزیدگان در بخش اصلی و Pprize در روز افتتاحیه اعلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: