محسن یگانه در گفت و گو با اخبار چاپ:
دبیرخانه بخش مسابقه جشنواره صنعت چاپ دائمی می شود


دبیر بخش مسابقه جشنواره صنعت چاپ از دائمی شدن دبیرخانه این مسابقه خبر داد.
محسن یگانه با اعلام این خبر به اخبار چاپ گفت: در این دبیرخانه پس از برگزاری جشنواره صنعت چاپ و اعلام نتایج بخش مسابقه، کار بر روی تاثیرات این جشنواره و موقعیت هایی که برای رشد صنعت چاپ فراهم کرده است آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای اینکه فعالیت های بخش مسابقه به برگزاری مسابقه صرف محدود نشود، دبیرخانه را مستقل از سایر فعالیت های جشنواره صنعت چاپ تشکیل داده ایم. در این دبیرخانه برای آینده بخش مسابقه هم پیش بینی هایی انجام شده که در آینده به مطبوعات و خبرگزاری ها اعلام خواهد شد.

یگانه با علام این مطلب که در این دبیرخانه واحدی برای بازاریابی ایجاد شده است، گفت: وظیفه این واحد شناسایی سفارش دهندگان کارهای چاپی است که مصرف کنندگان عمده حوزه صنعت چاپ هستند. ما از این اطلاعات برای شرکت دادن محصولات این سفارش دهندگان در مسابقه استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: سال گذشته با وجود نبودن دبیرخانه ای برای این بخش، پس از برگزاری جشنواره با توجه به رایزنی ها و بررسی های انجام شده، جرقه برگزاری کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ زده شد.

یگانه گفت: متاسفانه در سنوات گذشته به دلیل نبود دبیرخانه ای برای بخش مسابقه جشنواره صنعت چاپ، آنچه که قابلیت تبدیل به آیین نامه را داشت، ثبت نمی شد یا اگر ثبت می شد، درست نگهداری نمی شد. در آن زمان هر گروهی که برای برگزاری جشنواره جایگزین گروه قبلی می شدند، باید کار خود را از نقطه صفر شروع می کردند.

وی با اشاره به آغاز مستندسازی آیین نامه بخش مسابقه در جشنواره گذشته گفت: تعریف آیین نامه ها، دستورالعمل ها، معیارهای داوری و... از جمله فعالیت هایی بود که سال گذشته انجام شد.

به گفته یگانه فراخوان بخش مسابقه جشنواره صنعت چاپ علاوه بر ارسال برای فعالان این عرصه، در تارنمای مسابقه به نشانی Iranprintaward.com ارائه می شود و همچنین در نشریات تخصصی چاپ منتشر خواهد شد.

 نهمین جشنواره صنعت چاپ مهر ماه 88 برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم تيرکلیدها : محسن یگانه مسابقه جشنواره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: