معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:
تمدید مجوز 827 پروانه نشر


بهمن دری معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز تأسیس 213 پروانه نشر برای متقاضیان و تمدید پروانه نشر 614 ناشر در شش ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن دری معاون امور فرهنگی اضافه كرد: اعضای هیأت رسیدگی به صدور پروانه نشر دفتر مجامع، تشكل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت در شش ماه گذشته با برگزاری بیش از 10 جلسه كاری علاوه بر صدور و تمدید 827 مجوز نشر همچنین با تصویب 284 پرونده از متقاضیان پروانه نشر موافقت كرده‌اند.
وی از سرعت گرفتن روند صدور و تمدید مجوزهای نشر در دو ماه گذشته (مرداد و شهریور) خبر داد و گفت:‌در دو ماه شهریور و مرداد امسال روند عملكرد هیأت صدور مجوزهای ارشاد سرعت و قوت بیشتری به خود گرفته است به‌طوری كه از 614 تمدید مجوز صادر شده توسط این هیأت در این شش ماه 530 مورد آن مربوط به دو ماه گذشته می‌باشد.
معاون امور فرهنگی همچنین از تصویب 210 پرونده متقاضی برای صدور پروانه نشر در دو ماه شهریور و مرداد خبر داد و گفت:‌در كل شش ماه گذشته 284 پرونده مورد تصویب قرار گرفته كه 210 مورد آن مربوط به همین دو ماه گذشته است.
دری ادامه داد:‌از مجوزهای نشر صادر شده ، تهران با 112 پروانه نشر در اولین مرتبه و بعد از آن به ترتیب قم، خراسان رضوی و اصفهان با 23، 20 و 13 مجوز نشر در رتبه دوم تا چهارم قرار دارند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: