با برگزاری مراسم تودیع و معارفه هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران
برنامه ریزی های هیات رئیسه منتخب آغاز می شود


مراسم تودیع اعضای نخستین هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان ایران و معارفه اعضای جدید، روز سه شنبه 20 مهرماه سال جاری در دفتر این اتحادیه برگزار خواهد شد

مراسم تودیع و معارفه هیئت رئیسه اتحادیه صادرکنندگان ایران برگزار خواهد شد. به گزارش اخبارچاپ، سرانجام چهارماه پس از برگزاری انتخابات اعضای دومین هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان و رفع اختلاف نظرها و کنش های موجود میان اعضای جدید، مراسم تودیع اعضای نخستین هیات مدیره این اتحادیه و معارفه اعضای جدید، روز سه شنبه 20 مهرماه سال جاری در دفتر اتحادیه صادرکنندگان برگزار خواهد شد.
گفتنی است دومین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در خرداد ماه سال جاری و با حضور نمایند سازمان توسعه تجارت ایران برگزار گردید. انتظار می رفت پس از مدت کوتاهی مراسم تودیع و معارفه برگزار شده و هیات رئیسه جدید فعالیت خود را آغاز نماید؛ لیکن به دلیل بروز برخی اختلافات درون سازمانی در نتیجه انتخابات داخلی هیئت رئیسه – به تاریخ 25 خرداد ماه سال جاری – و اعتراضات بعضی از اعضای منتخب، زمان آغاز فعالیت هیات رئیسه منتخب به تعویق افتاد. در این دوره رایزنی های متعددی انجام شد و در نهایت اعضای منتخب در شهریورماه به توافق رسیده و ترکیب و مسئولیت های اعضاء را مشخص نمودند.
گمانه زنی ها حاکی است نخستین گام هیات رئیسه جدید در راستای اجرائی شدن برنامه های اتحادیه بوده و تلاشی ارزشمند به منظور رفع سوء تفاهم ها و اختلاف نظرها است. در حال حاضر، مهرداد نباتچیان به عنوان رئیس این اتحادیه، بابک عابدینی و عباس توکلی نیز در سمت نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم مشغول به فعالیت هستند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۹ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: