به مناسبت برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه:
79 کشور در دبی حاضر می شوند


چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه، از 31 اکتبر تا 2 نوامبر سال جاری میلادی با حضور 79 کشور،در محل مرکزی نمایشگاه های بین المللی بندر دبی برگزار می شود.

 چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه، از 31 اکتبر تا 2 نوامبر سال جاری میلادی (9تا11 آبان ماه سال جاری) در محل مرکزی نمایشگاه های بین المللی بندر دوبی امارات متحده عربی برگزار می شود. به گزارش اخبارچاپ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این نمایشگاه، تاکنون 203 شرکت با زمینه های کاری مختلف به منظور حضور در چهارمین دوره ی نمایشگاه بین المللی شکلات و اسنک خاورمیانه ثبت نام کرده اند.
تجربه نشان داده است در این نمایشگاه علاوه بر عرضه ی انواع شیرینی، غذاهای آماده؛ بستنی، اسنک، شکلات و آب نبات ، بسیاری از تولیدکنندگان، واردکنندگان، نمایندگی ها صادرکنندگان ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی و تولید شیرینی، شکلات، اسنک، بستنی، آب نبات و غذاهای آماده نیز حضور پیدا می کنند.
به اعتراف تعداد قابل توجهی از غرفه گذاران، علیرغم عمر کوتاه و سابقه اندک، این نمایشگاه فرصت مناسبی در اختیار فعالان صنعت بسته بندی مواد غذایی، بخصوص در زمینه ی شیرینی و شکلات قرار داده است. این تنها ادعای غرفه گذاران و داعیه برگزار کنندگان نیست.
به عنوان نمونه در سومین دوره ی نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه، 157 غرفه گذار از 33 کشور جهان حضور یافته بودند. از این میان 36 غرفه گذار از کشورهای خاورمیانه و بخصوص حاشیه خلیج فارس شرکت نموده بودند. این تعداد معادل 21 درصد از تعداد کل غرفه گذاران است. 124 غرفه گذار باقیمانده از دیگر نقاط جهان حضور داشتند. این غرفه گذاران در قالب 8 پاویون آمریکا، فرانسه، آلمان، بلژیک، چین، ترکیه، مالزی و قبرس سازمان یافته بودند.
در طول برگزاری این نمایشگاه 4786 مخاطب تخصصی به بازدید از نمایشگاه پرداختند. بازدیدکنندگان خارجی از 79 کشور به نمایشگاه شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه مراجعه نمودند؛ که 1545 نفر از کل بازدیدها را به خود اختصاص دادند الباقی بازدیدکنندگان - 3241 نفر – از کشور امارات متحده عربی به بازدید از نمایشگاه پرداختند.
نظرسنجی انجام شده در روز پایانی سومین دوره نشان می دهد: 28 درصد از غرفه گذاران کیفیت برگزاری این نمایشگاه را عالی، 59 درصد آن را خوب، 11درصد کیفیت نمایشگاه را منطقی و 2 درصد نیز نمایشگاه را معمولی می دانند. بیش از 73 درصد از غرفه گذاران، گردش مالی این نمایشگاه را بسیار مناسب ارزیابی کردند. گروه بازدیدکنندگان نیز در نظرسنجی جداگانه ای شرکت کردند.طبق نتایج به دست آمده، 48 درصد از بازدیدکنندگان کیفیت نمایشگاه را عالی قلمداد کرده؛ 33 درصد کیفیت آن را خوب می دانند؛ 12 درصد منطقی و 7درصد از بازدیدکنندگان کیفیت برگزاری چهارمین دوره ی نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و اسنک خاورمیانه را معمولی می دانند.
میزان ثبت نام و اظهار علاقه غرفه گذاران نسبت به برگزاری و حضور در چهارمین دوره ی این نمایشگاه حاکی است؛ چهارمین دوره از رشدی معادل 63 درصد در مقایسه با سومین دوره برخوردار خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: