زهره مظهری:
همایش بانوان صنعت چاپ در 17 مهر برگزار نخواهد شد


همایش تجلیل از بانوان صنعت چاپ ایران به دلایل متعدد در 17 مهرماه سال جاری برگزار نخواهد شد.

زهره مظهری رئیس دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: زمان برگزاری دومین همایش تجلیل از بانوان صنعت چاپ به تعویق افتاد. زهره مظهری در گفتگو با اخبار چاپ ضمن اعلام این خبر، افزود: بنا به دلایل متعدد، زمان برگزاری همایش تجلیل از بانوان صنعت چاپ تغییر خواهد کرد.
رئیس دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ اداره صادرات و واردات کتاب دفتر امور چاپ، دلیل اصلی تعویق زمان برگزاری همایش مذکور را در ارتباط با خود فعالان صنعت چاپ کشور دانسته و خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین علت این تغییر زمانی، عدم همراهی، پی‌گیری و همکاری مناسب بانوان صنعت چاپ با برگزارکنندگان این همایش است. بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده در اولین همایش بانوان صنعت چاپ که در سال قبل برگزار شد ابراز امیدواری شده بود که همایش‌های بعدی با محوریت بانوان فعال در این عرصه طرح‌ریزی و با حمایت دفتر امور چاپ برگزار گردد.
وی در پایان اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری همایش تجلیل از بانوان صنعت چاپ، مشخص نیست. پس از تعیین زمان دقیق، اطلاعات مورد نیاز در اختیار فعالان صنعت چاپ کشور قرار خواهد گرفت.
گفتنی است پیشتر قرار بود، دومین همایش تجلیل از بانوان صنعت چاپ در 17 مهرماه سال جاری، همزمان با اول ذیحجه ـ سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) ـ برگزار شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۱۱ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: