همزمان با سیزده سالگی انجمن صنفی طراحی گرافیک ایران:
بلوغ انجمن صنفی؟!!!


هزینه های بالای نمایشگاه سالیانه اعضاء، دست مسئولین امر را برای برگزاری سیزدهمین سالگرد تاسیس انجمن بسته است و به همین دلیل برگزاری این جشن به آبان ماه موکول و همزمان با افتتاح نمایشگاه سرو نقره ای برگزار می شود.
با خبر شده ایم 6 مهر ماه سال جاری مصادفشده است با تولد سیزده سالگی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران بوده است. انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در سال 1376با اهتمام و کوشش عده ای از طراحان گرافیک، تاسیس و راه اندازی شده است؛ و جامعه ای تحت عنوان انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تحقق یافت. این گروه که شامل آقایان مرتضی ممیز، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، سید محمد احصائی، امراله فرهادی، مسعود سپهر، فتح اله مرزبان و ایرج میرزا علیخانی بود؛ اولین اعضاء هیات مدیره و بازرسان انجمن را بین سال های 1376-1379 تشکیل دادند. و بااجماع بر سر این موضوع که خلاقیت در طراحی گرافیک در صورتی که طراحان تحت شرایط آسوده و حمایت های اجتماعی مناسب کار کنند؛ گسترش خواهد یافت، این انجمن را تاسیس و راه اندازی نموده اند.
انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران محور های اساسی خود را از ابتدا بر پایه ی دفاع از حقوق صنفی اعضاء، ایجاد بانک اطلاعات تخصصی، عضویت و ایجاد ارتباط با سازمان های مرتبط با طراحی گرافیک در سطح ملی و جهانی، بالا بردن آگاهی جامعه نسبت به جایگاه گرافیک در کشور و موارد بسیار دیگری تعریف کرده است.و تاکنون برای پیشبرد اهداف انجمن تلاش های بسیاری توسط اعضاء هیئت مدیره انجام داده شده است.
متاسفانه هزینه های بالای نمایشگاه سالیانه اعضاء، دست مسئولین امر را برای برگزاری سیزدهمین سالگرد تاسیس انجمن بسته است و به همین دلیل برگزاری این جشن به آبان ماه موکول و همزمان با افتتاح نمایشگاه سرو نقره ای برگزار می شود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: