برگزاری سلسله سمینارهای تخصصی صنعت بسته بندی
استاندارد سازی و ایجاد بستر مناسب آموزشی


سمینارهای بسته بندی با هدف دانش افزایی این صنعت و ارتقا اطلاعات صنعت گران این حوزه است تا از طریق استاندارد سازی دانش بسته بندی بتوانیم بستر مناسبی برای آموزش تخصصی فراهم آورند.

رضا نورایی مسئول دپارتمان بسته بندی مرکز آموزش بازرگانی و صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه صنعت بسته بندی و چاپ در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: بیشتر از دو سال است که سلسله سمینارهای تخصصی در مرکز آموزش بازرگانی برگزار می شود؛ دپارتمان بسته بندی این مرکز تاکنون 6 سمینار تخصصی برگزار نموده است.
رضا نورایی تصریح کرد: سمینارهای تخصصی بسته بندی با هدف دانش افزایی صنعت بسته بندی و رشد و ارتقا اطلاعات صنعت گران این حوزه امی باشد تا از  طریق استاندارد سازی دانش بسته بندی بتوانیم بستر مناسبی برای آموزش تخصصی صنعت چاپ  بسته بندی فراهم نماییم.
مسئول دپارتمان بسته بندی مرکز آموزش بازرگانی افزود: متخصصین و فعالان این صنعت با حضور در سلسله سمینارهای تخصصی به تبادل افکار و اطلاعات پرداخته وبه همین دلیل بسیاری از مشکلات را از طریق این سمینارها مرتفع شده است.
وی خاطر نشان کرد: شرکت در سلسله سمینارهای تخصصی رایگان و متقاضیان و علاقمندان به شرکت تنها با ثبت نام از طریق تلفن می توانند در این سمینار حضور یابند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۶ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: