فراخوان مسابقه‌ی طراحی نشانه‌ی موزه‌ی دفاع‌مقدس منتشر شد.
موزه‌ی دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت.


فراخوان مسابقه طراحی نشانه ی موزه ی دفاع مقدس با عنوان دقیق زیرنویس نشانه «موزه‌ی دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» منتشر شد.

به گزارش اخبارچاپ فراخوان مسابقه طراحی نشانه ی موزه ی دفاع مقدس منتشر شد. متن این فراخوان بدین شرح است:هشت سال از تاریخ ایران اسلامی، متعلق به دوران دفاع‌مقدس است. دورانی که تجاوز دشمن به خاک ایران، با همت و رشادت بهترین فرزندان این آب و خاک ناکام ماند. هشت سالی که بعد از سرنگونی رژیم شاه، بار سنگینی را بر مردم ایران تحمیل کرد. بازپس‌گیری خاک ایران اسلامی توسط مردان و زنان سلحشور نشان داد ایرانیان سرافراز، قادرند از فکر و اندیشه‌ی خود دفاع کنند.
موزه‌ی دفاع‌مقدس به عنوان میراث سلحشوری و دلاوری می‌تواند ارزش‌های فرهنگی، اسلامی و اخلاقی ما را به فرزندانمان معرفی کند. موزه‌ی دفاع‌مقدس در نظر دارد طراحی نشانه‌ی خود را بین هنرمندان و طراحان گرافیک به مسابقه بگذارد. این مسابقه با هم‌کاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. به‌این وسیله از طراحان گرافیك علاقه‌مند دعوت می‌کنیم آثار خود را با توجه به مشخصات عمومی و فنی زیر برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.
آثار ارسالی باید بر اصولِ اساسیِ سادگی، زیبایی و گویایی استوار باشد؛ و از پرداختن به کلیشه‌های رایج پرهیز شود. پویا باشد. به‌این معنا که با گذر زمان هم‌چنان نمایان‌گر اهداف متعالی موزه‌ی دفاع‌مقدس باشد. موزه‌ی دفاع‌مقدس را به عنوان نمادی از استقامت و پایداری ملت ایران معرفی نماید. برگرفته از فرهنگ ایرانی، اسلامی باشد و با ماهیت هشت سال دفاع سرافرازانه‌ی مردم ایران و مأموریت‌های موزه تناسب داشته باشد. عنوان دقیق زیرنویس نشانه‌ این است «موزه‌ی دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت».
داوران این مسابقه نه نفر از اساتید نام‌دار گرافیک ایران هستند و به‌صورت غیرحضوری داوری مسابقه را عهده‌دار خواهند بود.
آثار باید در قطعِ A۴ و با فرمت JPEG یا TIFF و با کیفیت ۳۰۰ dpi ارسال شود؛ و قابلیت اجرای ۲ و ۳ بعدی داشته باشد. هم‌چنین به صورت تك‌رنگ، دورنگ و چهاررنگ قابل استفاده باشد.
جوایز برگزیدگان مسابقه، نفر اول ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال هم‌راه با لوح تقدیر؛ نفر دوم ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال هم‌راه با لوح تقدیر؛ نفر سوم ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال هم‌راه با لوح تقدیر و به پنج نفر برگزیده‌ی دیگر (نفرات چهارم تا هشتم) هر کدام یک سکه‌ی تمام بهار آزادی و لوح‌تقدیر اهدا خواهد شد.
هر طراح مجاز به ارسال 3 اثر به دو صورت پستی (CD) و الکترونیکی (hdm@tehran.ir) می باشد.
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، آثار خود را تا تاریخ 30 مهر ماه سال جاری به دبیرخانه این مسابقه واقع در بزرگراه شهید حقانی، جنب پارک آیت الله طالقانی، خیابان سرو، موزه‌ی دفاع‌مقدس ارسال نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۳ مهر


مهران

با عرض سلام نتایج فراخوان چه وفتی اعلام و انتشار می شود؟ با تشکر
دائمي

سلام.اميدوارم نتايج فراخون مانند شيوه جذب راويان اين موزه نباشد وحداقل در اين مورد شايسته سالاري رعايت شود.
محسن

چرا نتیجه هارو اعلام نمیکنند.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: