جشنواره هنرهای تجسمی هنر «جوان»
تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه


با توجه به ایام ماه مبارك رمضان و برگزاری كنكور دانشجویی زمان جشنواره هنرهای تجسمی هنر «جوان» تمدید شد؛ و علاقمندان فرصت دارند آثار خود را تا ۳۰ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از دبیرخانه پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی با توجه به ایام ماه مبارك رمضان و برگزاری كنكور دانشجویی زمان جشنواره هنرهای تجسمی هنر «جوان» تمدید شد؛ و بر این اساس علاقمندان به شركت در این جشنواره تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند؛ آثار خود را در كیفیت مناسب به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.
مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری برای پنجمین‌بار جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان خود را با هدف بسط و گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی و معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان و همچنین ایجاد زمینه و بستر مناسب برای فعالیت آنها برگزار می‌كند
بازشناسی ارزشهای هنر معاصر اسلامی، فراهم آوردن زمینه‌های شكوفایی آراء و نظرات جوانان در بررسی و تحلیل جریانات هنر معاصر، آموزش هنر، ایجاد شرایط مناسب برای ساماندهی و حمایت از فعالیت هنری جوان نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.
از آنجا كه سوگواره پوسترهای عاشورایی آبان ماه سال جاری در حوزه هنری برگزار می شود، لذا زمان برگزاری بخش نمایشگاهی جشنواره هنر جوان به دی ماه سال جاری موكول شده است.
تاكنون بیش از ۱۵۰۰ اثر به دفتر دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و بیشترین تعداد كارها مربوط به رشته های پوستر، نقاشی و طراحی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۳۱ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: