مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر فلیسیتی در ونیز:
افتخاری دیگر برای گرافیست‌های ایرانی


مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر فلیسیتی در ونیز با موضوع زندگی در جامعه و چگونگی بهبود آن، برگزار شد. از میان 140 اثر که به عنوان فینالیست شرکت داشتند 40 اثر برگزیده شد؛ آثار 9 ایرانی در میان برندگان به چشم می خورد.

به گزارش اخبار چاپ مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر فلیسیتی در ونیز با موضوع زندگی در جامعه و چگونگی بهبود آن، با شعار «زندگیتان را با تغییر دادن شهرتان تغییر دهید» برگزار شد.
هیات داروان مسابقه بین‌المللی طراحی پوستر فیلیسیتی متشکل از دیوید کارلسون (طراح گرافیک)، کاز ماویان دیویس (طراح گرافیک)، اندریاس کیپار (آرشیتکت)، یوسی لِمِل (طراح گرافیک)، آرماندو اِ موریزیو میلانی (طراح گرافیک)، مارکو ناوارا (آرشیتکت)، وودی پیرتل (طراح گرافیک)، ریموندو سِسما (طراح گرافیک)، دیوید تارتاکوور (طراح گرافیک)، ماوریزیو واراتا (آرشیتکت)، آن هاراکاوا (طراح گرافیک)، فورتوناتو دِآمیکو (آرشیتکت) و ماریا آلساندرا زگانتینی (آرشیتکت) از میان 600 اثر رسیده از 60 کشور ابتدا 140 اثر را به عنوان فینالست و سپس از میان آنها 40 اثر را برنده اعلام کردند که در میان آنها آثار 9 ایرانی به چشم می خورد.
این 40 پوستر در تاریخ 15 اکتبر در شهر ونیز به نمایش در خواهد آمد و همزمان با نمایشگاه، کتاب تصاویر برگزیدگان مسابقه نیز منتشر خواهد شد.
علی افسرپور، محمد افشار، افشین اسماعیلی، داریوش مختاری، محمد حاج هاشمی، علیرضا قره گزلو، علی سلطان العلمایی، محمد عدنانی و بابک. برندگان ایرانی مسابقه بین المللی پوستر فیلیسیتی را تشکیل می دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۹ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: