میثم حشمت خواه مدیر عامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ:
برای استانداردسازی در نمایشگاه آمده‌‌‌‌‌‌‌‌ایم


دست‌اندرکاران انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران را فرصتی مغتنم می‌دانند تا اقداماتی را در راستای بهبود شرایط موجود و ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی به انجام رسانند .

اخبار چاپ: انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برنامه‌های متنوعی را به منظور حضور پر‌بار، اثربخش و هدفمند در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران تدارک دیده است.
میثم حشمت‌خواه مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ از حضور این انجمن در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران خبر داد و اظهار داشت: دست‌اندرکاران انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزاری هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران را فرصتی مغتنم می‌دانند تا اقداماتی را در راستای بهبود شرایط موجود و ارتقاء سطح کیفی نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی به انجام رسانند.
به نظر می‌رسد یکی از معضلات عمده غرفه‌گذاران نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران عدم آشنایی با استانداردهای نمایشگاهی در ابعاد بین‌المللی است این عدم آشنایی از برگزارکنندگان تا غرفه‌گذاران و بازدید‌کنندگان را در برمی‌گیرد. در هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران انجمن تمام تلاش و اهتمام خود را به منظور تبیین اصول استانداردسازی غرفه‌گذاری در نمایشگاه به انجام می‌رساند.
مدیرعامل انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: ایجاد ارتباط و تعامل با رسانه‌های ارتباط جمعی، خبرنگاران، دبیران و سردبیران سرویس‌های مرتبط و رسانه‌های مکتوب، معرفی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به مخاطبان، برگزاری میزگردهای تخصصی و حضور در سمینارهای نمایشگاهی و ... از جمله برنامه‌های این انجمن در نمایشگاه می‌باشد.
وی در پایان یادآور شد: انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در غرفه 125 سالن 38 در محل دائمی نمایشگاه تهران میزبان فعالان و دست‌اندرکاران صنعت چاپ خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۲ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: