قابلیت‌های جدید ماشین‌های برش
تکنولوژی مدرن در خدمت صنایع


استفاده از سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics)، موجب افزایش سرعت، ارتقاء کیفیت و بالارفتن توانمندی ماشین‌های برش لیزری شده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع خبری بین‌المللی، استفاده از سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics)، موجب افزایش سرعت، ارتقاء کیفیت و بالارفتن توانمندی ماشین‌های برش لیزری شده است. ماشین‌های برش لیزری از ابتدای پیدایش، سرعت و دقت بسیار بالاتری نسبت به ماشین‌های برش نسل‌های گذشته خود داشتند. این افزایش سرعت به اندازه‌ای حائز اهمیت بود که تحولاتی شگرف را در این بخش صنعتی موجب شد.
امروزه بر سرعت، دقت، کیفیت، قابلیت و توانمندی‌های این ماشین‌های برش افزوده شده است. خبرها حاکی است که سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics)، که از برنامه‌های روزانه نرم‌افزاری بهره می‌برند، به کمک ماشین‌های برش لیزری ظریف آمده است. سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics)، با افزودن بارکدهای شناسایی موجب تسریع در فرآیند عملیات برش، انجام توامان چند عملیات فنی و هدایت اتوماتیک ماشین برش می‌گردند.
مایک بی‌کن (Mike Bacon)، معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی اسپارتانیکز است. وی در خصوص چگونگی عملکرد، قابلیت‌ها و مزایای استفاده از سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics)، می‌گوید: این سیستم‌ها مبتنی بر فرآیند بارکدگذاری طراحی شده و عمل می‌کنند. بارکدگذاری امکانات و ظرفیت‌های جدیدی را برای کاربران ایجاد می‌نماید. به عنوان نمونه استفاده از این سیستم علاوه بر افزایش سرعت، موجب می‌شود اطلاعات برش ارائه شده برای کلیه‌ی نمونه‌ها قابل اجرا باشد. به بیان دیگر، چنانچه نیاز به اعمال یک نوع برش بر روی محصول یا محصولاتی باشد، با بهره‌مندی از پایگاههای سیستم اسپارتانیکز به راحتی می‌توان اطلاعات مورد نیاز را برای تمام تیراژ محصولات حفظ کرده و مهم‌تر از آن، اعمال کرد. این قابلیت بیشتر در چاپخانه‌ها و واحدهایی که محصولات متنوعی را با تیراژهای پایین ارائه می‌دهند، کاربرد دارد.
مایک بی‌کن (Mike Bacon)، تصریح می‌کند: برنامه نرم‌افزار بارکد، آخرین نرم‌افزار از سری برنامه‌های کاربردی شرکت اسپارتانیکز بود که بر روی سیستم‌های این کمپانی قرار گرفت. مزایای فنی و قابلیت‌های نرم افزاری این سیستم موجب شده است تا نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه رقیب متمایز و منحصر بفرد باشد.
برخی از مزیت‌های فنی ـ نرم افزاری سیستم های اسپارتانیکز عبارتند از:
1. بهینه‌سازی مراحل برش در سریع‌ترین دستگاه‌های تحت شبکه با سرعت بالا؛
2. نصب سیستم توقف هوشمند، به منظور توقف مراحل مختلف برش در صورت برنامه ریزی اشتباه؛
3. برش و دوخت اتوماتیک برای تصاویری با ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر از حد معمول؛
4. ذخیره اتوماتیک تنظیمات اولیه برای کلیه‌ی مراحل برش.
موارد مذکور بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های سیستم اسپارتانیکز است.
معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی اسپارتانیکز (Spartanics)، در پایان به حوزه فعالیت‌های این سیستم‌ها پرداخته و می‌افزاید: سیستم‌های اسپارتانیکز موجب شده‌اند گستره‌ی خدمات‌رسانی ماشین‌های برش لیزری ظریف، بسیار وسیع شده و صنایع و بخش‌های مختلفی را پوشش دهد. از آن جا که ماشین‌های برش لیزری ظریف اسپارتانیکز به صورت ورقی، رول و ورقی رول طراحی شده‌اند؛ قابلیت خدمات‌رسانی در عرصه‌های گوناگونی را دارند. این ماشین‌ها به صنایع: مدارها و جریان‌های منعطف، برچسب‌ها، مقوا‌های مخصوص کارت‌های تجاری، محصولات کاغذهای مقوایی، بسته‌بندی، صنایع اتومبیل، تجهیزات پزشکی، طراحی دیسکت‌ها، کمربندها، واشرهای مقوایی و چرمی، مگنت‌های (آهن‌رباها) جدید، تگ‌های RFID، تولید POP (محصولاتی که برای نمایش یا تبلیغات در محل‌های فروش مورد استفاده قرار می‌گیرند.) و ... خدمات‌رسانی می‌کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۲ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و دوم شهريورکلیدها : سیستم‌های اسپارتانیکز (Spartanics) ماشین‌های برش لیزری


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: